Jouw Spierpijn voor hun Spieren

De Eindhovense Reddingsbrigade, PSV Zwemmen, Aegir en de Eindhovense Watervrienden organiseren in samenwerking met de gemeente Eindhoven in het Pieter van den Hoogenband Zwemstadion in Eindhoven een zwemevenement voor de Wintertijd Challenge.

Je kan kiezen of je inschrijft als team (minimaal 10 zwemmers) die een estafette gaat zwemmen in een eigen baan, of als individueel, waarbij je in een uur zoveel mogelijk baantjes probeert te zwemmen. Ook van de estafette maken we natuurlijk een mooie wedstrijd, welke groep of vereniging is de snelste van Eindhoven (en omstreken)?

We zwemmen voor een mooi doel: Stichting Spieren voor Spieren, we verwachten dan ook dat je naast je deelname ook sponsoren gaat zoeken die het goede doel, en jouw inspanning sponsoren. Schrijf je nu alvast in, en mocht je vragen hebben dan horen we die graag!

Beschikbare activiteiten:

• Zwemmen (173/200 Beschikbaar)

Jeroen van der Meulen

voorzitter@eindhovense-watervrienden.nl

02/11/2017
Bekijk alle

Spieren voor Spieren is én heeft een goed doel: het onmogelijke mogelijk maken voor 20.000 kinderen met een spierziekte. Dat doen we door gezonde spieren in te zetten voor zieke spieren: tijdens sportieve acties zoals de Wintertijd Challenge en Spierathlon, met sportieve partners en met sportieve ambassadeurs. We halen geld op voor wetenschappelijk onderzoek naar spierziekten, voor de verbetering van het diagnose- en behandelingstraject en voor hulpmiddelen en het organiseren van leuke dagen.